विवरण (Definition)
होटल, कार्यालय तथा अस्पतालमा आएका मानिसहरूलाई स्वागत तथा सहयोग गर्ने र टेलिफोनमा जवाफ दिने काम गर्ने व्यक्ति रिसेप्सनिस्ट हुन् । क्यासियरले नगद व्यवस्थापन तथा रसिदहरूको रेकर्ड कायम गर्ने काम गर्छन् | रिसेप्सनिस्ट साथै क्यासियरले यी दुवै पेशाको जिम्मेवारी लिएर काम गर्छन् ।
प्रमुख कार्यहरू (Major Tasks)
-कार्यालयमा आउने फोन उठाउने, सम्बन्धित व्यक्ति वा विभागमा फोनटान्सफर गर्ने
-कार्यालयमा आउने व्यक्तिहरूलाई अभिवादन गर्ने, उनीहरूले खोजेको गन्तव्यमा पुग्न सहयोग गर्ने
-कार्यालयबाट/मा कर्मचारी काजमा आए गएकोबारे जानकारी राख्ने
-सामान्य प्रशासनिक कार्यमा सहयोग गर्ने
-कार्यालयको सामानको रेखदेख गर्ने
-नगद व्यवस्थापन तथा रसिदको रेकर्ड कायम गर्ने
महत्व र फाइदाहरू (Importance and advantages)
-होटल व्यवसायको विकाससँगै यसको बढदो माग
-रोजगारीको अवस्था रहेको जनसम्पर्क बढने
सम्भावित (Potential)
प्राथमिक क्षमता (Primary Potential) व्यक्तिगत क्षमता (Personal Potential)
द्वितीयक क्षमता (Secondary Potential) सामान्य शिक्षा र प्राविधिक शिक्षा (General Education and Technical Education (P))
वाञ्छनीय योग्यता (Eligibility) | विकल्प (Option) माध्यमिक शिक्षा परीक्षा |
|
क्यारियर पथ (Career Path) |
-सेक्रेटेरियल विषयमा प्राविधिक एसएलसी (१८ महिना) -कक्षा ८ सम्म शैक्षिक योग्यता भएकाले तह २ सम्मको व्यावसायिक तालीम लिन सक्ने |
|
कार्य क्षेत्र (Working Area) | ट्राभल एजेन्सी, निजी कार्यालय तथा सार्वजनिक कार्यालय, गैरसरकारी संस्था |
|
क्यारियर विकास पथ (Career Developmment Path) |
सुपरभाइजर |
|
प्रारम्भिक मासिक आय (Initial Monthly Income) | रू. १८,०००-२५,००० |
वैयक्तिक रुची, खुबी र क्षमता पहिचान गरी श्रम बजारको माग बमोजिमको ज्ञान तथा सीप हासिल गर्नका लागि विद्यार्थीहरुलाई सशक्तिकरण गर्ने ध्येयले वृत्ति मार्गनिर्देशन कार्यक्रम संचालन गरिएको हो।