विद्यार्थीको वृत्ति मार्गनिर्देशनमा शिक्षकको भूमिका
कुनै पनि विद्यार्थीको जीवनमा शिक्षकको भूमिका अत्यन्तै महत्त्वपूर्ण हुन्छ। शिक्षकहरूले नै विद्यार्थीलाई कुन शैक्षिक मार्गमा जाने भनि दिशानिर्देशन गर्न सक्छन्। शिक्षकले विद्यार्थीको औपचारिक शिक्षाको प्रक्रियादेखि लिएर अतिरिक्त क्रियाकलापको अवलोकनबाट मात्र पनि विद्यार्थीहरुको रुचि र क्षमता पहिचान गर्न सक्नुहुन्छ र ती पहिचानको बारेमा विद्यार्थीहरुलाई ज्ञान दिएर आफ्नो वृत्तिको बारेमा विद्यार्थी स्वयंले सोच्न र निर्णय गर्न सक्दछन् । यसकारण शिक्षकहरूले यसबारे बुझ्न र जान्न निकै महत्त्वपूर्ण हुन्छ।
शिक्षकले विद्यार्थीको वृत्ति मार्गनिर्देशनमा कसरी भूमिका खेल्न सक्छ?
- विद्यार्थी अब्बल रहेको क्षेत्रको पहिचान गरि बताउने,
- विद्यालयमा विभिन्न प्रकारको अतिरिक्त क्रियाकलाप सञ्चालन गरि प्रत्येक विद्यार्थीहरुको व्यक्तिगत मुल्याङ्कन गर्ने,
- विद्यालयमा पाठ्यक्रम विषयवस्तु सँगै विभिन्न वृत्तिको बारेमा कुराकानी र छलफल गर्ने,
- प्रत्येक विद्यार्थीहरूलाई वृत्तिको बारेमा कल्पना गर्न उत्सुकता गराउने र मार्गनिर्देशन गर्ने,
वृत्ति मार्गनिर्देशन सम्बन्धी तालिम प्राप्त गर्न समय लाग्ने भएकाले तपाईँ आफै स्वाध्ययन गर्न चाहनुहुन्छ भने, निम्न सामाग्रीहरु यहाँका लागि उपलब्ध गराइएको छ।
सन्दर्भ सामग्री
शीर्षक |
|
---|---|
विद्यालयमा वृत्ति-मार्गनिर्देशन कार्यक्रम संचालनका लागि निर्देशन पुस्तिका (A Guidebook for conducting Career Guidance Program in Schools) | View |
Career Flash Cards | View |
Career Dictionary: वृत्ति शब्दकोशः यसमा १५० वटा वृत्ति पथहरूको परिभाषा दिइएको छ । | View |
वृत्ति जानकारी पुस्तिका (Career Information Book) | View |
विद्यार्थीले थाहा पाउनुपर्ने अन्य महत्त्वपूर्ण कुराहरु | View |
विध्यार्थीले थाहा पाउनु पर्ने कुराहरु | Link |
विद्यार्थीले आफ्नो क्षमता पत्ता लगाउन | Link |
वैयक्तिक रुची, खुबी र क्षमता पहिचान गरी श्रम बजारको माग बमोजिमको ज्ञान तथा सीप हासिल गर्नका लागि विद्यार्थीहरुलाई सशक्तिकरण गर्ने ध्येयले वृत्ति मार्गनिर्देशन कार्यक्रम संचालन गरिएको हो।